Bachfonds

Vanaf 1.000 euro per jaar neemt u deel aan het Bachfonds.

Als deelnemer van het Bachfonds investeert u in de toekomst van de Nederlandse Bachvereniging. Dit fonds zorgt ervoor dat we kunnen blijven vernieuwen en maakt bijzondere projecten mogelijk. Uiteraard hebben deelnemers aan het Bachfonds een paar bijzondere privileges. Zo krijgt u jaarlijks een uitnodiging om de Matthäus-Passion in Naarden te bezoeken.

Steun het Bachfonds

U steunt het Bachfonds door – verdeeld over een periode van vijf jaar - € 5000,- te doneren. Dat komt neer op € 1000,- per jaar. Door de Geefwet is uw gift via een lijfrenteschenking fiscaal extra voordelig. Hiervoor hoeft u tegenwoordig niet meer naar de notaris. Wij informeren u graag over de details, het is eenvoudiger dan u denkt.

Voor meer informatie over het Bachfonds kunt u contact opnemen met Sara Pleyte (directiesecretaresse) via sara.pleyte@bachvereniging.nl of 030 - 252 40 10.

De Nederlandse Bachvereniging is in het bezit van een Culturele ANBI-status. Dit betekent dat u profiteert van extra belastingvoordeel als u ons steunt.

De Nederlandse Bachvereniging koestert van harte de dierbare band met haar Bachfonds-donateurs:

J.M. van Alphen-Jager, Peter Arensman, A.A. (Nollie) van Berge, C.J. Beuving, Aart van Bochove, P.A. Bos en Th.L. Keijzer, T.R. Bremer, F.S.E. Cremers, W.W. Deelman, L.N. Degle, L.M.J. Derksen, Fonds Driessen, H. van Gessel, L.C.M. Gieles, drs Harry J.G. Hendriks, H.R. Homan, K. de Jong, Jan Kalff, O. Lopes Cardozo, Marian van der Meer, Meurs - den Hollander, C. Maas, A. Min, M. Minegishi, Pim W. Mol, Anita Nijboer, jhr. mr. Paul van Nispen tot Sevenaer, de heer en mevrouw A. van Oord, Frans Oort, Carolijn Ploem & Rutger Groot, M.F. Scholten, Lisette Schuitemaker, Emiel de Sévrèn Jacquet, Anneke en Kees Storm, Hans Struik, H.G. Swinkels, M.J. van Til en C. de Raay-van Til, Remmelt Veenstra, E.A.J. Verschuur-van der Voort, R. Willems en alle Bachfonds-donateurs die anoniem willen blijven.

Eenmalige gift

Naast een donatie in het Bachfonds kunt u ook eenmalig een gift doen. Selecteer het gewenste bedrag en betaal vervolgens via iDeal of creditcard.

Neem gerust contact op

Publieksservice:
(ma-vr van 9.30 tot 12.30 uur)