Concerten najaar 2020

Vanwege het coronavirus zal onze concertagenda er dit najaar anders uitzien dan normaal. Zo worden al onze concerten tot en met december ingekort en twee keer per dag uitgevoerd in plaats van één keer en hebben wij onze programmering enigszins moeten aanpassen.

In oktober starten wij ons concertseizoen met Bachs brouwerij. Wij zijn verheugd u te kunnen mededelen dat het programma van dit project nagenoeg onveranderd blijft. In november zouden wij het Mozart Requiem uitvoeren. Helaas hebben we dit project moeten annuleren. Het aantal deelnemende musici is te groot om met verantwoorde afstand op de podia van de concertzalen te passen. In plaats daarvan speelt een kleinere bezetting Schütz’ Musikalische Exequien. We sluiten het jaar af met Bachs Weihnachts-Oratorium. In tegenstelling tot de eerder geprogrammeerde vier cantates voeren we nu twee cantates per concert uit.

Over onze concerten vanaf januari 2021 kunnen wij op dit moment helaas nog niets zeggen. Afhankelijk van de ontwikkelingen rondom het coronavirus worden hier komend najaar besluiten over genomen.