Johann

Ontdek de tijdloosheid van muziek

Bij Johann hoor je de mooiste oude muziek en ontdek je de wereld die erachter schuilgaat. Luister, leer en ontspan: vind verdieping en verrijking bij netwerkclub Johann.

Over Johann
Johann is de (jonge*) netwerkclub van de Nederlandse Bachvereniging. Bij Johann ontdek je wat muziek teweegbrengt en geniet je binnen een inspirerend netwerk van alles dat de Bachvereniging te bieden heeft. We besteden aandacht aan de universele waarden van muziek: bezieling, passie, talent en verstilling. Tijdens de exclusieve Johann-events biedt de Bachvereniging je op toegankelijke wijze inzicht in de prachtige wereld van de oude muziek.

*Johann is opgezet voor muziekliefhebbers tussen +/- 30 en 45 jaar oud.

Losse kaarten
Je kunt Johann bezoeken met een lidmaatschap of een los kaartje voor één avond. Per Johann-event zijn er een beperkt aantal losse kaarten beschikbaar. Losse kaarten kosten € 37,50 per stuk en zijn all-in; dus inclusief eten, drinken en concert! Losse kaarten bestel je door op een van onderstaande links te klikken.

Lid worden
Ben je enthousiast over ons jaarprogramma? Wordt dan lid van Johan! Leden van Johann doneren (minimaal) € 500 per jaar aan de Bachvereniging. Een deel van de gift dekt de onkosten van het jaarprogramma; het leeuwendeel wordt gebruikt voor bijzondere projecten van de Bachvereniging. Denk aan All of Bach of ons talentenprogramma Young Bach Fellowship.

Johann geeft jou
• Driemaal per seizoen een exclusief Johann-Event (all-in)
• Een inspirerend netwerk en je invité (partner, vriend of collega) is altijd welkom!
• Op een toegankelijke manier inzicht in de wereld van prachtige muziek

Aankomende evenementen
Er zijn op dit moment geen aankomende evenementen.

Wil je meer informatie?
Neem contact op met Liza Westendorp (hoofd Development) via development@bachvereniging.nl of 06 2208 1608.