Johann

Ontdek de tijdloosheid van muziek

Bij Johann hoor je de mooiste oude muziek en ontdek je de wereld die erachter schuilgaat. Luister, leer en ontspan: vind verdieping en verrijking bij netwerkclub Johann.

Over Johann
Johann is de (jonge) netwerkclub van de Nederlandse Bachvereniging. Bij Johann ontdek je wat muziek teweegbrengt en geniet je binnen een inspirerend netwerk van alles dat de Bachvereniging te bieden heeft. We besteden aandacht aan de universele waarden van muziek: bezieling, passie, talent en verstilling. Tijdens de exclusieve Johann-events biedt de Bachvereniging je op toegankelijke wijze inzicht in de prachtige wereld van de oude muziek.

Johann geeft jou
• Driemaal per seizoen een exclusief Johann-Event (all-in)
• Een inspirerend netwerk en je invité (partner, vriend of collega) is altijd welkom!
• Op een toegankelijke manier inzicht in de wereld van prachtige muziek

Wat vraagt Johann van je
Leden van Johann doneren(minimaal) €500 per jaar aan de Bachvereniging. Een klein deel van de gift dekt de onkosten van het jaarprogramma; het leeuwendeel wordt gebruikt voor bijzondere projecten van de Bachvereniging. Denk aan All of Bach of ons talentenprogramma Young Bach Fellowship.
Schenken wordt nóg aantrekkelijker wanneer het wordt vastgelegd in een meerjarige schenking; dan profiteer je van een grot belastingvoordeel. Dankzij de fiscale aftrekbaarheid betaal je in sommige gevallen slechts 35% van het bedrag, terwijl de Bachvereniging 100% kan gebruiken voor haar activiteiten.

Neem voor meer informatie over schenken aan de Bachvereniging contact op met Liza Westendorp: development@bachvereniging.nl.

Aankomende evenementen
• Dinsdag 29 oktober - Allerzielen
Utrecht, Lutherse Kerk | 18.00 - 21.00 uur
We zijn aanwezig bij de repetitie voor het project 'Allerzielen'. Alt en concertleider Alex Potter deelt - met veel humor - zijn kijk op leven & dood en de keuze voor de muziekwerken in dit ontroerende programma. Een lach verzekerd en wie weet, door de prachtige muziek, ook een traan.

• Woensdag 12 februari - Concerto Supergrosso
Naarden, Grote Kerk | 18.00 - 22.00 uur
Jong talenten in de hoofdrol: de Bachvereniging gaat bij dit progamma resoluut XL en speelt een prachtig programma met een nieuwe generatie musici. Voorafgaand aan het concert zullen deze jongen honden, soms nét van het conservatorium, de passie voor hun instrument met ons delen. Zijn zij echt één met hun viool?