Vragen over inloggen?

Om als klant concertkaarten en producten te bestellen via deze nieuwe website is het noodzakelijk om in te loggen. We hebben dit proces achter de schermen meer geautomatiseerd waardoor we kaarten sneller kunnen toesturen en de foutgevoeligheid lager is. Vriendenvoordeel wordt nu ook automatisch berekend.

Hoe kan ik inloggen op de website?
Rechtsboven op elke pagina staat de link inloggen, waarmee u naar de inlogpagina gaat. U kunt inloggen met uw e-mailadres en een wachtwoord. Als u bekend bent bij de Bachvereniging kunt u dat wachtwoord aanvragen via deze website. Gebruik hiervoor de link 'Wachtwoord (opnieuw) aanvragen?' onder 'Bestaande klanten' op de inlogpagina. 

Ik wil inloggen, ben ik bekend bij de Bachvereniging?
U bent bij ons bekend als u onze nieuwsbrief ontvangt of in het verleden een bestelling heeft gedaan bij de Nederlandse Bachvereniging; telefonisch of met het papieren of online bestelformulier. Met hetzelfde e-mailadres dat u daarvoor hebt opgegeven, kunt u een wachtwoord aanvragen om in te loggen op deze website. Als uw e-mailadres nog niet bij ons bekend is, dan kunt u contact opnemen met de publieksservice.

Als u zeker weet dat u nog niet als klant in ons systeem staat, dan kunt u een nieuw account aanmaken onder 'Nieuwe klanten'. Vrienden van de Bachvereniging staan altijd in ons systeem. Na het opvragen van een wachtwoord of het aanmaken van een account kunt u direct bestellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
U kunt een nieuw wachtwoord opvragen met de link 'Wachtwoord opvragen' onder 'Bestaande klanten'. U ontvangt dan een e-mail met een link. Als u daarop klikt kunt u zelf (opnieuw) een wachtwoord aanmaken en daarmee inloggen. Let op: soms belanden deze e-mails in uw map met ongewenste mail.

Als ik een wachtwoord opvraag, ontvang ik geen e-mail?
De e-mail om (opnieuw) uw wachtwoord op te vragen wordt verzonden naar het e-mailadres dat u doorgeeft. U zou deze e-mail binnen enkele minuten moeten ontvangen. Controleer ook uw map met ongewenste mail.

Als ik op de link 'wachtwoord opvragen' klik, krijg ik een foutmelding?
Dit is een technische fout, heel vervelend! Soms treedt deze fout op als de link wordt aangeklikt door veel websitebezoekers. U kunt het later nog eens proberen of meteen contact opnemen met de publieksservice. Wij kunnen u helpen bij het aanmaken of wijzigen van uw wachtwoord.

Als ik een account aanmaak, dan wordt het formulier niet verstuurd?
Deze foutmelding ontstaat als uw e-mailadres al bekend is bij ons. U kunt het wachtwoord bij dit e-mailadres opvragen met de link 'wachtwoord opvragen' op de pagina inloggen.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres of andere contactgegevens?
Om uw e-mailadres of andere contactgegevens te wijzigigen, logt u eerst in met uw bestaande e-mailadres. Vervolgens klikt u op de knop 'Verander uw gegevens'.

Deel deze pagina

Vriend? Let op!

Bent u vriend van de Bachvereniging? Dan staat u zeker in ons systeem. U kunt inloggen of een wachtwoord opvragen met het e-mailadres dat bij ons bekend is. 

Lukt het niet om in te loggen? Neemt u dan contact op met onze publieksservice. Let op: als u een nieuw account aanmaakt dan zal uw vriendenvoordeel niet automatisch worden verrekend.

Partner

Neem gerust contact op

Publieksservice:
030 - 2 513 413
(ma-vr van 9.30 tot 12.30 uur)
Op 27 en 28 april is de publieksservice gesloten!

 

Volg ons op