Patronen

Word patroon van het Bachfonds!

Het Bachfonds is hét investeringsfonds van de Nederlandse Bachvereniging. De giften aan dit fonds worden door de Bachvereniging besteed aan onze bijzondere producties en projecten. Met een jaarlijkse donatie aan het Bachfonds investeert u in het behoud van de Nederlandse Bachvereniging en helpt u ons internationaal op de kaart te zetten.

Schenken aan het Bachfonds: de ultieme vorm van betrokkenheid.“

- Liza Westendorp, development

Word u ook Patroon?
Als Patroon doneert u voor minimaal vijf jaar achtereen € 1.000, € 5.000 of meer aan het Bachfonds. Deze schenking wordt vastgelegd in een schenkingsovereenkomst (dat kan zonder tussenkomst van de notaris). Met een meerjarige schenking profiteert u van een groot belastingvoordeel; dankzij de fiscale aftrekbaarheid betaalt u slechts 35% van het bedrag, terwijl de Bachvereniging 100% kan gebruiken voor haar activiteiten. Lees hier meer over de fiscale aftrekbaarheid van uw gift.

Als Patroon van het Bachfonds
• Ontvangt u een uitnodiging voor een kleine, besloten voorverkoop. U kunt met voorrang 6 kaarten voor de Matthäus-Passion in Naarden bestellen, inclusief de genodigdenkaarten zoals hieronder beschreven.
• Worden u bijzondere activiteiten aangeboden, waaronder internationale muziekreizen en backstagebijeenkomsten bij onze concerten.
• Heeft u een eigen contactpersoon bij de Nederlandse Bachvereniging die werkelijk ál uw vragen kan beantwoorden.

Schenkt u € 1.000 per jaar? Dan ontvangt u een uitnodiging voor 2 personen voor de Matthäus-Passion op de woensdagavond van de Goede Week. U krijgt mooie plaatsen aangeboden, inclusief een lezing voorafgaand aan het concert (optioneel).Heeft u een voorkeur voor een andere dag? Laat het ons weten!

Schenkt u € 5.000 per jaar? Dan ontvangt u een uitnodiging voor 2 personen voor onze uitvoering van de Matthäus-Passion op Goede Vrijdag, inclusief besloten lunch op het Stadhuis Naarden.

Vanaf € 10.000 per jaar maken we graag een pakket op maat voor u. U kunt bij dat bedrag tevens denken aan een Fonds op Naam bij de Nederlandse Bachvereniging.

Praktische informatie
Een meerjarige schenking is een persoonlijke aangelegenheid. Uw contactpersoon Liza Westendorp komt graag bij u langs om het aanbod en uw wensen te bespreken. U kunt ook direct een schenkingsovereenkomst downloaden.

Kleinere, meerjarige schenkingen aan het Bachfonds zijn ook mogelijk, vanaf € 100 per kalenderjaar.

Wilt u meer informatie?
Neem contact op met Liza Westendorp (hoofd Development) via development@bachvereniging.nl of 06 2208 1608.

De Nederlandse Bachvereniging koestert de dierbare band met haar patronen:

J.M. van Alphen-Jager, Peter Arensman, A.A. (Nollie) van Berge, C.J. Beuving, Aart van Bochove, P.A. Bos en Th.L. Keijzer, Lex Bouter en Mayke Arts, Hankie Bruinsma Verbrugh, F.S.E. Cremers, W.W. Deelman, L.N. Degle, Fons en Pauline Driessen, Willemijn en Paul Franken, H. van Gessel, L.C.M. Gieles, Carolijn Ploem & Rutger Groot, J.W. Gunning, Patrick van Harderwijk, drs Harry J.G. Hendriks, N.A. van Hussen, K. de Jong, Jan Kalff, O. Lopes Cardozo, C. Maas, Marian van der Meer, Meurs - den Hollander, A. Min, M. Minegishi, Pim W. Mol, Jan F.A. Mooren, Anita Nijboer, jhr. mr. Paul van Nispen tot Sevenaer, de heer en mevrouw A. van Oord, Frans Oort, Philip en Marjan Scheltens, M.F. Scholten, Liesbeth & Frank Schreve, Lisette Schuitemaker, Emiel de Sévrèn Jacquet, Anneke en Kees Storm, Hans Struik, Robert Swaak, M.J. van Til en C. de Raay-van Til, Remmelt Veenstra, E.A.J. Verschuur-van der Voort, Freerk Volders, R. Willems en alle patronen die anoniem willen blijven.