Word vriend

Onze concerten brengen u dichter bij Bach.

Steun de Nederlandse Bachvereniging door vriend te worden. U draagt dan niet alleen bij aan het ensemble, maar u ziet ook waar het publiek normaal gesproken niet bij is: repetities, het vriendenconcert, een kijkje achter de schermen, ontmoetingen met dirigent en musici.

Kies wat bij u past:

Binnen de Vrienden van de Nederlandse Bachvereniging bestaan drie verschillende Vriendschappen. In de tabel hieronder ziet u welke voordelen u als Andante, Allegro of Presto Vriend ontvangt:

Meld u online aan!

Wilt u Vriend worden van de Nederlandse Bachvereniging? Vult u dan onderstaand aanmeldformulier zo volledig mogelijk in. Na ontvangst van uw inschrijving krijgt u zo spoedig mogelijk een bevestiging per e-mail, daarna kunt u gebruik maken van uw vriendenrechten. De betaling verloopt per kalenderjaar.

De Nederlandse Bachvereniging is in het bezit van een Culturele ANBI-status. Dit betekent dat u profiteert van extra belastingvoordeel als u ons steunt.

Lees meer over de Stichting Vrienden van de Nederlandse Bachvereniging.

Nieuwe klanten

Als u nog niet in ons systeem staat, maakt u eenvoudig een account aan.

Maak een account

Neem gerust contact op