Hohe Messe afgelast

Helaas moeten wij, als gevolg van de nieuwste coronamaatregelen, de tournee van de Hohe Messe annuleren.

Heeft u kaarten voor één van de concerten? Hieronder leest u alles over de restitutie van uw aankoopbedrag.

Restitutie kaart(en) Hohe Messe
• Heeft u kaarten gekocht via de Nederlandse Bachvereniging (losse kaarten voor het concert in Naarden of kaarten in een serie Amsterdam, Utrecht of Naarden)? Dan ontvangt u zo snel mogelijk bericht van ons over de restitutie van uw aankoopbedrag.
• Heeft u kaarten gekocht via één van de concertzalen? Via de desbetreffende zaal ontvangt u bericht over uw kaarten.

Alle musici en medewerkers van de Nederlandse Bachvereniging betreuren het enorm dat we ook dit project niet voor u kunnen uitvoeren. We hopen van harte dat de muziek weer volop zal klinken in 2022 en danken u voor uw begrip en geduld!

STEUN ONS

Door de Nederlandse Bachvereniging te steunen, draagt u in moeilijke tijden bij aan het voortbestaan van een prachtig ensemble met een toekomst vol inspiratie en ontroering. U kunt ons onder meer steunen met een eenmalige donatie via Ideal of creditcard.

Steun de Bachvereniging

HOHE MESSE OP ALL OF BACH

Bij gebrek aan een live concert kunt u de Hohe Messe ook online bekijken. Geniet van Bachs ‘best of’-programma, waarin hij zijn mooiste en beste werken tot een universeel kunstwerk smeedde, via uw computer, iPad of smartphone!

Bekijk de Hohe Messe