Info & vragen

Heeft u een vraag? Wellicht staat uw antwoord hieronder. Heeft u geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? Neem dan contact met ons op.

Alle concerten van seizoen 2021-2022 vindt u in onze concertagenda.

CONCERTEN: MAATREGELEN EN TOEGANG
De 1,5-meterregel vervalt; vanaf 25 september werken wij met een coronatoegangsbewijs. U krijgt toegang tot onze concerten als u volledig gevaccineerd bent, een herstelbewijs kan laten zien of als u een negatieve testuitslag heeft. Dit coronatoegangsbewijs kan getoond worden in de vorm van een QR-code in de Coronacheck-app of op papier. Naast het coronatoegangsbewijs heeft u een geldig legitimatiebewijs nodig.

KAARTVERKOOP: LOSSE KAARTEN
De losse kaartverkoop voor onze concerten in Naarden gaat van start per 16 september om 10.00 uur, met uitzondering van de Matthäus-Passion. We streven er naar in november te starten met de Matthäus-kaartverkoop. U ontvangt hierover tijdig bericht.
U vindt een overzicht van de concerten in onze concertagenda. De concerten in Naarden zijn ongeplaceerd, hebben één rang en geen pauze. Voor onze concerten in andere plaatsen loopt de kaartverkoop via een concertzaal; in dat geval wordt u op de concertpagina doorgestuurd naar de website van de betreffende concertzaal, waar u uw kaarten kunt aanschaffen (mits bij de zaal de verkoop reeds is gestart).

KAARTVERKOOP: MATTHÄUS-PASSION IN NAARDEN
De losse kaartverkoop voor de Matthäus-Passion in Naarden gaat vooralsnog van start in november. Uiteraard volgen we dan de volgorde van verkoop zoals dat ieder jaar gebeurt: seriehouders en vrienden krijgen voorrang. We brengen u hiervan tijdig op de hoogte.

KAARTVERKOOP: SERIES
De serieverkoop voor seizoen 2021-2022 liep tot 1 september 2021. Seriehouders krijgen straks, bij de losse kaartverkoop van de Matthäus-Passion 2022, voorrang bij bestellen – evenals vrienden van de Nederlandse Bachvereniging.

KAARTEN BESTELLEN
• U bestelt uw kaarten via bachvereniging.nl/concerten
• U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord.
• Selecteer het concert van uw keuze
• Kies uw stoelen
• U rekent af via iDeal, creditcard of Podium Cadeaukaart. (Betalen via automatische incasso is niet mogelijk.)
• U ontvangt direct een ontvangstbevestiging via e-mail
• Uw kaarten worden per post verzonden en e-tickets ontvangt u direct per mail.
Komt u er niet uit? Lees hier onze uitgebreide handleiding voor het bestellen van losse kaarten.

JONGERENTARIEF
Voor onze concerten* in Naarden is er een jongeren tarief tot 16 jaar voor €12,50 en een CJP tarief tot 26 jaar voor €17,50.  Kies bij het kopen van uw tickets het juiste kortingstarief.
*m.u.v. de Matthäus-Passion en de kerstconcerten.

TOEGANKELIJKHEID
Voor alle concerten zijn rolstoelplaatsen beschikbaar. Deze kunt u (ook in een serie) online bestellen. Neem voor rolstoelplaatsen in Naarden contact op met onze afdeling Communicatie & kaartverkoop via info@bachvereniging.nl. In de kerk is tevens een speciaal toilet aanwezig. Binnen Naarden-Vesting bevinden zich drie gehandicaptenparkeerplaatsen op het Adriaan Dortsmanplein, twee op de Kooltjesbuurt en één in de Gasthuisstraat (naast het Stadhuis). Bezoekt u concert in een andere stad dan Naarden? Informeert u dan bij de betreffende concertzaal naar de toegankelijkheid.

KAARTEN RUILEN, ANNULEREN OF RETOURNEREN
Losse kaarten
Heeft u uw losse kaarten via de Bachvereniging aangeschaft? Dan kunt u alleen uw kaarten ruilen voor een ander concert in Grote Kerk Naarden binnen het huidige seizoen. Neem hiervoor uiterlijk 2 werkdagen vóór het concert contact op met onze afdeling Communicatie & kaartverkoop via info@bachvereniging.nl. Heeft u uw kaarten via een concertzaal aangeschaft? Dan kunt u uw kaarten niet ruilen of annuleren via de Bachvereniging. Neem in dit geval contact op met de concertzaal waar u uw kaarten heeft gekocht.

Seriekaarten
Heeft u seriekaarten gekocht voor Amsterdam of Utrecht? Dan kunt u uw kaarten helaas niet ruilen voor een andere kaart - de losse kaartverkoop voor deze concerten gaat via de zalen. Maak gerust iemand anders blij met uw kaarten. Kaarten binnen een serie Naarden kunt u alleen ruilen voor kaarten voor een ander concert binnen het huidig seizoen. Bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

UW CONCERTBEZOEK
Zitplaatsen: geplaceerd of ongeplaceerd
In verband met de coronamaatregelen zijn onze concerten in TivoliVredenbrug-Hertz, Grote Kerk Naarden en Muziekgebouw aan ’t IJ voorlopig ongeplaceerd. Eén van onze medewerkers zal u uw plaats wijzen. Zorg daarom dat u ruim voor aanvang aanwezig bent.

Toegankelijkheid voor mensen met een fysieke beperking
Bij onze concerten in Naarden hebben wij rolstoelplekken en er is een speciaal toilet aanwezig in de kerk. Binnen Naarden-Vesting bevinden zich drie gehandicaptenparkeerplaatsen op het Adriaan Dortsmanplein, twee op de Kooltjesbuurt en één in de Gasthuisstraat (naast het Stadhuis). Bezoekt u concert in een andere stad dan Naarden? Informeert u dan bij de betreffende concertzaal naar de toegankelijkheid.

Plattegronden
Op onze website vindt u zaalplattegronden van:
• TivoliVredenburg
• Muziekgebouw aan 't IJ
• Grote Kerk Naarden (let op: de Matthäus-Passion heeft een aparte plattegrond).

Parkeren in Naarden-Vesting
Bekijk hier de plattegrond voor parkeren in Naarden.

Privacyreglement en disclaimer