Disclaimer

De Nederlandse Bachvereniging doet zijn best om de informatie op deze website juist en volledig te presenteren. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunnen er geen rechten aan deze informatie worden ontleend.

Koopovereenkomst
Via deze website van de Nederlandse Bachvereniging kunt u concertkaarten en producten in onze webwinkel bestellen. Wij willen u erop attent maken dat een koopovereenkomst pas tot stand komt als een bestelling is afgerekend. Dit is het geval wanneer u betaalt met iDeal of een creditcard. Bij betaling met een automatische incasso komt de koopovereenkomst tot stand als het verschuldigde bedrag van uw bankrekening is afgeschreven door uw bank.

Herroepingsplicht
Volgens de wettelijk geldende herroepingsplicht kunnen klanten aangekochte producten retourneren. In het geval van cd’s kunt u de cd binnen een maand kosteloos retourneren als het cellofaan/de zegel nog in tact is of als de cd defect blijkt te zijn. In het geval van concertkaarten is restitutie van kaarten alleen mogelijk bij uitverkochte concerten en bij de Matthäus-Passion in het bijzonder moeten wij de kaarten kunnen doorverkopen. Voor restitutie worden € 5,- annuleringskosten per kaart in rekening gebracht. Restitutie is niet mogelijk voor concerten die in concertzalen worden gegeven, omdat wij die kaarten niet kunnen doorverkopen.

Klachten
Heeft u een klacht over een van onze producten of diensten? Neemt u dan contact op met onze publieksservice via info@bachvereniging.nl

Beeld- en geluidsrechten
Niet alle eventuele rechthebbenden van beeld- en/of geluidsmateriaal op deze  website konden worden gevonden. Rechthebbenden wordt verzocht contact op te nemen met de afdeling marketing & communicatie van de Nederlandse Bachvereniging.

Colofon
Website: Zicht Online, www.zicht.nl
Concept: Communicatiebureau Goed Stel Mensen, www.goedstelmensen.nl

Webredactie: Nederlandse Bachvereniging