Onze droom

BOUW MEE AAN EEN HUIS VOL PASSIE

Bouw mee aan de droom: een vaste plek waar de magie van Bach altijd hoorbaar en voelbaar is. We zijn op zoek naar meedenkers, -doeners en financiers. Bouw mee; uw kennisnetwerk en/of toekomstige donatie zijn onmisbaar!

Onze droom Een House of Bach

Over ons

Al meer dan 100 jaar brengt de Nederlandse Bachvereniging Bach tot leven, vanuit de diepgevoelde overtuiging dat zijn muziek voor iedereen is. We hebben een sterk groeiend wereldwijd bereik met het online kanaal All of Bach en stevige internationale ambities. Tegelijkertijd willen we de band met onze thuisstad Utrecht versterken en onze wens om onze musici en organisatie onder één dak te brengen, realiseren.

We hebben daarvoor behoefte aan één locatie, als ‘thuis’ voor Bach en zijn muziek: een House of Bach. Bekijk de presentatie en het programma van House of Bach op deze pagina.

Vanuit een House of Bach kunnen we nog steviger bouwen aan onze missie Bach for All.
Artistiek leider Shunske Sato

Ja, ik bouw mee!

Hopelijk besluit u ook om mee te bouwen met uw kennis  of netwerk. Via dit formulier kunt u uw kennis of andere hulp aanbieden. Natuurlijk kunt u ook een grote rol spelen, door als founder aan te sluiten en een investering van onschatbare waarde achter te laten. Wilt u optreden als ambassadeur of bent/kent u de juiste persoon voor dit project? Bouw mee! Wij nemen spoedig contact met u op om een samenwerking te bespreken.

form.legend.content
Ik ontvang daarnaast graag

* Deze velden zijn vereist

Ik blijf op de hoogte

Met enige regelmaat hebben wij een hulpvraag, waarbij u of uw netwerk van hulp zou kunnen zijn. Schrijf u nu in voor de speciale nieuwsbrief over House of Bach en wordt onderdeel van ons kennisnetwerk dat zich inzet voor House of Bach. Wij zullen u op gezette tijden op de hoogte brengen van de ontwikkelingen.

form.legend.content
Ik ontvang daarnaast graag