Informatiebijeenkomst over nalaten

Op zaterdag 4 november 2023, voorafgaand aan het concert Allerzielen in Naarden, organiseert de Bachvereniging in samenwerking met Grote Kerk Naarden een informatiebijeenkomst over nalaten.

‘Bachs composities zijn prachtig en betekenisvol, vol emoties en ongelooflijk knap opgebouwd. En: elke keer als ik naar Bach luister, ontdek ik iets nieuws.’“
- Carlos van der Kemp, erflater

Speelt u met de gedachte om een culturele organisatie, of specifiek de Bachvereniging of Grote Kerk Naarden op te nemen in uw testament? Dan is deze avond de perfecte gelegenheid om u hierin te verdiepen. Inez Goossens en Denise Gude, respectievelijk als notaris en kandidaat-notaris verbonden aan notariskantoor Goossens, vertellen u onder andere wat er komt kijken bij het opstellen van uw testament en wat voor regelingen u kunt treffen ten behoeve van goede doelen, en de Bachvereniging geeft enkele inspirerende voorbeelden. De bijeenkomst is inclusief een kleine maaltijd en gratis toegankelijk.

Heeft u nog geen kaarten voor het concert Allerzielen? Bestel dan hier kaarten.

18.00 uur ontvangst in BIJ ANDREAS
18.30 uur aanvang informatief programma