Doorverkoopservice

Wil je via deze pagina kaarten voor de Matthäus-Passion overnemen van iemand anders? Kijk eerst eens of er nog kaarten te koop zijn via de Bachvereniging. Klik hier voor kaarten

Ben je verhinderd of heb je kaarten over voor de Matthäus-Passion in Naarden? Voeg dan aan onderstaand overzicht je aanbod toe, zodat andere belangstellenden je kaarten kunnen overnemen. Zo kun je je kaarten rechtstreeks doorverkopen aan andere geïnteresseerden zonder tussenkomst van de Bachvereniging.

KAARTEN OVERKOPEN
De aangeboden kaarten staan onderaan deze pagina. Klik op een regel onder het kopje 'concert' om details van de aangeboden kaarten te bekijken en contact op te nemen met de aanbieder.

KAARTEN DOORVERKOPEN
Om een aanbod toe te voegen:
• Klik op de knop 'kaarten aanbieden'.
• Vul het formulier in.
• Alleen kaarten aanbieden voor de Matthäus-Passion in Naarden.
• Vul het transactienummer in, deze vind je op je kaarten of e-tickets.
• Desgewenst kun je een kort bericht bij je aanbod plaatsen. Vul dit in onder 'memo'.
• Controleer bij het invullen je e-mailadres, want alle reacties op je aanbod worden per e-mail verzonden.
• Je contactgegevens worden niet getoond in het overzicht.
• Klik op de knop 'voeg aanbod toe' zodat je aanbod in het overzicht verschijnt.
• Kaarten verkocht? Verwijder zelf je aanbod. Klik op de 'X' bij je aanbod.

Let op: wanneer mensen op je aanbod reageren kan het zijn dat deze mails in je spam-folder belanden.

Deze service van de Nederlandse Bachvereniging is niet bedoeld voor commerciële doeleinden.
Ja mag kaarten niet aanbieden voor een hoger bedrag dan de oorspronkelijke kaartprijs. De Nederlandse Bachvereniging behoudt zich het recht voor aanbiedingen te verwijderen en erkent geen aansprakelijkheid voor afspraken en/of transacties via deze service.

Let op, de velden met * zijn verplicht en vul de prijs per ticket zonder €-teken in.
Klik op onderstaande knop om je kaarten aan te bieden:

Er kunnen op dit moment geen kaarten worden aangeboden