Kaarten aanbieden

Wilt u via deze pagina kaarten voor de Matthäus-Passion overnemen van iemand anders? Kijkt u eerst eens of er nog kaarten te koop zijn via de Bachvereniging. Klikt u hier!

Bent u verhinderd of heeft u kaarten over voor de Matthäus-Passion in Naarden? Voegt u dan aan onderstaand overzicht uw aanbod toe zodat andere belangstellenden uw kaarten van u kunnen overnemen.

Om een aanbod toe te voegen:
• Klik op de knop 'kaarten aanbieden' en vul daarna het formulier in.
• U kunt alleen maar kaarten aanbieden voor de Matthäus-Passion in Naarden.
• Een aanbod kan alleen geplaatst worden wanneer u het klantnummer invult van het account waarmee u de kaarten heeft gekocht. Uw klantnummer vindt u op uw kaarten.
• Desgewenst kunt u een kort bericht bij uw aanbod plaatsen. Vul dit in onder 'memo'.
• Controleer bij het invullen goed uw e-mailadres, want alle reacties op uw aanbod worden per e-mail verzonden. Uw e-mailadres en telefoonnummer worden niet getoond in het overzicht.
• Nadat u het formulier hebt ingevuld klikt u op de knop 'voeg aanbod toe' zodat uw aanbod in het overzicht verschijnt.
• Nadat u uw kaarten heeft verkocht, kunt u zelf uw aanbod verwijderen uit het overzicht: u klikt daarvoor op de 'X' bij uw aanbod.

Let op: wanneer mensen op uw aanbod reageren kan het zijn dat deze mails in uw spam belanden. Controleer deze map in uw mail daarom met enige regelmaat om te zien of er op uw aanbod is gereageerd.

Deze service van de Nederlandse Bachvereniging is niet bedoeld voor commerciële doeleinden. Kaarten mogen niet aangeboden worden voor een hoger bedrag dan de oorspronkelijke kaartprijs. De Nederlandse Bachvereniging behoudt zich het recht voor aanbiedingen te verwijderen en erkent geen aansprakelijkheid voor afspraken en/of transacties via deze service.

Kaarten aanbieden

Er kunnen op dit moment geen kaarten worden aangeboden