Voor altijd Bach

Steun de Nederlandse Bachvereniging met uw nalatenschap

Al bijna 100 jaar maakt de Nederlandse Bachvereniging zich sterk voor Bachs erfenis. Zo is de Matthäus-Passion in de Grote Kerk in Naarden voor vele Bachliefhebbers een jaarlijkse traditie, stimuleert de vereniging de ontwikkeling van jonge talentvolle musici en maakt het project All of Bach de mooiste vertolkingen van Bachs meesterwerken wereldwijd toegankelijk. Bach is van alle tijden. Zijn muziek inspireert, ontroert, biedt hoop en troost.

Wordt u elke keer weer geraakt door zijn composities? En wilt u dat toekomstige generaties ook de fantastische wereld van Bach ontdekken? Laat Bach voor altijd klinken door de Nederlandse Bachvereniging op te nemen in uw testament. Uitleg en informatie over hoe u kunt nalaten aan de Nederlandse Bachvereniging vindt u in deze brochure. Ook kunt u contact opnemen met Liza Westendorp via development@bachvereniging.nl of 06-22081608. Zij luistert graag naar uw wensen en kan u precies vertellen wat de mogelijkheden zijn.

‘Ik gun het barokensemble een voortbestaan met de beste musici en solisten.’
• Carlos van der Kemp heeft de Bachvereniging opgenomen in zijn testament.

‘Ik vind het ontzettend belangrijk dat toekomstige generaties ook van Bachs muziek kunnen genieten.’
• Karin Jansen heeft de Bachvereniging opgenomen in haar testament.