Schenken

als patroon, mecenas of donateur

Het Bachfonds is hét investeringsfonds van de Nederlandse Bachvereniging. De giften aan dit fonds worden door de Bachvereniging besteed aan onze bijzondere producties en projecten. Met een jaarlijks terugkerende donatie aan het Bachfonds investeer je in het behoud van de Nederlandse Bachvereniging en help je ons internationaal op de kaart te zetten. Als je deze schenking vastlegt met een schenkingsovereenkomst, is de gift volledig aftrekbaar.

Belastingvoordeel

De Bachvereniging ontvangt periodieke schenkingen van € 100 tot € 10.000 per jaar. Deze schenkingen worden vastgelegd in een schenkingsovereenkomst (dat kan zonder tussenkomst van de notaris). Met een meerjarige schenking profiteer je van een groot belastingvoordeel. Lees hier meer over de fiscale aftrekbaarheid van je gift.