Speurtocht

Speur mee en win!

All of Bach bestaat 10 jaar en dat vieren we met een speciale All of Bach-prijsvraag. Speur mee door onze opnames, beantwoord onderstaande vragen en maak kans op de mooie hoofdprijs: aanwezig zijn bij een opname van All of Bach. De antwoorden vind je op onze All of Bach-kanalen (deze website of via YouTube). Of klik gewoon op de video onder de vraag.

Vier mee dat All of Bach 10 jaar bestaat en win een unieke prijs!“

Vraag 1: welk beroemde schilderij is achter de musici te zien tijdens de opname van het Vijfde 'Brandenburgse' concert (BWV 1050)?

Vraag 2: welk instrument bespeelt Sergey Malov in de Zesde cellosuite (BWV 1012)?

Vraag 3: in welke stad werd het complete tweede boek van het Wohltemperirte Clavier (BWV 870-893) gefilmd?

Vraag 4: hoeveel snaren heeft de violone die Robert Franenberg bespeelt in deze video?

Vraag 5: in de Hohe Messe (BWV 232) komt één instrument alleen voor in het Quoniam (deel 10). Om welk instrument gaat het?

Vraag 6: in de 'Canon a 4 Quaerendo invenietis' uit het Musikalisches Opfer (BWV 1079) komt drie keer dezelfde violist voor (Shunske Sato). Wat is het verschil tussen de drie Shunske’s?

Vraag 7: welk dier is te zien bovenop het koorhek in het eerste deel van cantate ‘Liebster Gott, wenn werd ich sterben’ (BWV 8)?

Vraag 8: wat ontbreekt er aan de violen waar de Nederlandse Bachvereniging op speelt?

Vraag 9: welk huishoudelijk apparaat figureert in de opname van de Koffiecantate (BWV 211), onder meer in deel 8?

Vraag 10: welk muziekstuk is te horen in de documentaire 'All of Bach - Behind the scenes'?

Prijs: woon een opname bij van All of Bach
Uit alle ingezonden goede antwoorden trekken wij de winnaar van de hoofdprijs: het bijwonen van de All of Bach-opname van het Weihnachts-Oratorium, inclusief diner en hotelovernachting. De opname vindt plaats in het Muziekcentrum van de Omroep in Hilversum op 3 en 4 januari 2025.

Vul hier je antwoorden in

form.legend.content

* Deze velden zijn vereist

Voorwaarden voor deelname

- Iedereen mag meedoen aan de 10 jaar All of Bach-Speurtocht, uitgezonderd werknemers van de Bachvereniging en hun familieleden.
- De Speurtocht loopt van 7 juni tot en met 1 september 2024.
- Antwoorden kunnen alleen worden ingezonden via het formulier op de website.
- Per persoon mag je maximaal één keer meedoen.
- Je kunt je antwoorden inzenden tot en met 1 september 2024. Uit de goede antwoorden trekken wij een winnaar.
- We gebruiken je persoonlijke gegevens alleen om contact met je op te nemen als je gewonnen hebt.
- De winnaar ontvangt uiterlijk 15 september 2024 bericht.
- De opname betreft deel 4, 5 en 6 van het Weihnachts-Oratorium, die worden opgenomen in het Muziekcentrum van de Omroep in Hilversum op 3 en 4 januari 2025. De prijswinnaar mag gedurende 1 dagdeel de opnames bijwonen. De precieze tijd kan in overleg bepaald worden.
- Het diner en de hotelovernachting vinden plaats op door de Bachvereniging gekozen locaties.