Sponsoring

Steun de Bachvereniging zakelijk

De Nederlandse Bachvereniging heeft een sponsorportefeuille van ongeveer 45 bedrijven, vrijwel allemaal grote spelers in het bedrijfsleven. Stichting Ondersteuning van de Nederlandse Bachvereniging werft sponsors en beheert de sponsorgelden voor de Nederlandse Bachvereniging.

Ons netwerk
Op Goede Vrijdag ontmoeten de CEO’s en bestuursvoorzitters van deze bedrijven elkaar rondom onze uitvoering van de Matthäus-Passion in de Grote Kerk van Naarden. Voor dit concert nodigen wij tevens belangrijke subsidiënten, leden van het Kabinet en belangrijke spelers in de culturele wereld uit. De besloten lunchpauze in het stadhuis van Naarden die dag is een van de belangrijkste netwerkevents van Nederland.

Een groot en goed netwerk is belangrijk. Ook voor de Nederlandse Bachvereniging. Maar uiteraard speelt ook muziek in onze sponsorrelaties een grote rol. Doordat wij het hele jaar door concerten geven in vrijwel alle provincies van Nederland, is er voor elk bedrijf wel een project dat uitstekend geschikt is voor een relatieontvangst of een teamuitje. En we houden onze sponsors uiteraard op de hoogte van de belangrijke ontwikkelingen van de Nederlandse Bachvereniging.

Propositie
Onze standaardpropositie gaat uit van een sponsorbedrag van € 7.500 per kalenderjaar, meestal vastgelegd voor een periode van drie jaar. De tegenprestaties zijn dan:
• Een uitnodiging, gericht aan de CEO of bestuursvoorzitter, voor twee personen voor de Matthäus-Passion op Goede Vrijdag in de Grote Kerk van Naarden met netwerklunch op het stadhuis voor genodigden;
• Naamsvermelding in de seizoensbrochure, programmaboekjes en op de website;
• 20 vrijkaarten per concertseizoen, te kiezen uit een door de Bachvereniging samengesteld aanbod van concertdata. Van deze kaarten kunt u als sponsor natuurlijk zelf gebruik maken, maar veel sponsors gebruiken de kaarten ook om externe relaties uit te nodigen. Het is vaak mogelijk om een ontvangst van te voren of in de pauze te regelen, met eventueel een toespraakje van de dirigent of een solist.

Wellicht heeft u zelf ideeën over de invulling van de sponsorrelatie. We gaan daarover graag in gesprek met u en de decisionmakers binnen uw bedrijf. Elke zakelijke overeenkomst wordt beter van wederzijds belang, dus we maken graag een voorstel op maat.

Wilt u meer informatie?
Neem contact op met Sara Pleyte (directie-assistent) via
development@bachvereniging.nl of 030 252 40 10.

Deloitte

Subsidiënten
Ministerie van OCW
Gemeente Utrecht
Gemeente Gooise meren
Gemeente Maastricht

Fondsen
Eleven Floawers Foundation
St. Kampen Cultuur

Achmea Holding
Aegon nv
Koninklijke Ahrend
Amerborgh
Bomhof Holding B.V.
Royal Boskalis Westminster N.V.
EQT Life Sciences
EValuation Capital Management B.V.
EY
Havenbedrijf Rotterdam nv
INCISION, Sharing Surgical Skills
Kapp Nederland
KLM Royal Dutch Airlines
KPMG
McKinsey & Company
Nederlandse Spoorwegen nv
Koninklijke NEN
NN Group N.V.
Partners in Equity
Philips Nederland bv
Norinchukin Bank Europe N.V.
Simac Techniek N.V.
TBI Holdings
TenneT Holding bv
Unilever
VvAA
Wealth Management Partners NV

All of Bach wordt mede mogelijk gemaakt door:

Amerborgh
MWH4impact

Subsidiënten en fondsen
Prins Bernhard Cultuurfonds

Particuliere schenkers
Howard Fee; Avrom Fleishmann; Edgar Hinüber; Rudy Hirschmann; Lucie Gieles; Andrew Lim; Cissy Pater; Walter Snoijink; Bert Terpstra.

BACH VOOR IEDEREEN (Talentontwikkeling, educatie en innovatie) WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR:

Subsidiënten en fondsen
Fonds Familie van Beek
Instituut GAK
Stichting Dioraphte
Jos van Veldhoven Fonds
Prins Bernhard Cultuurfonds
Zabawas

L.C.M. Gieles
Het Witte Donderdag Gezelschap

HET MUSICI STEUNFONDS WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR:

Kapp Nederland

Particuliere schenkers
W. Arink; A. van Bochove; F.P. Hofstra; C.G. Scheltema; nabestaanden van mevrouw H.Th.E.M. Brenninkmeijer-Tilmann.