Vrienden

Word vriend van de Nederlandse Bachvereniging!

De Nederlandse Bachvereniging wordt al decennia ondersteund door Stichting Vrienden van de Nederlandse Bachvereniging. Deze stichting telt meer dan 2500 Vrienden en is één van de oudste Vriendenstichtingen van Nederland.

Alle beetjes helpen! Onze Vrienden maken een wereld van verschil.“

- Willemijn Mooij, algemeen directeur

Dichter bij Bach
Steunt u ook de Nederlandse Bachvereniging door Vriend te worden? U draagt dan niet alleen bij aan het ensemble, maar ook aan uw eigen concertervaring. U wordt als Vriend namelijk nog meer betrokken bij de Bachvereniging, door middel van Vriendenrepetities, een speciaal Vriendenconcert en het Vriendenmagazine.

Er zijn drie verschillende Vriendschapsniveaus:

• Als Vriend op niveau Andante (€ 35 per kalenderjaar) ontvangt u tweemaal per jaar het Vriendenmagazine met achtergrondartikelen, interviews en het laatste Vriendennieuws. U mag tijdens de speciale Vriendenvoorverkoop, behalve abonnementen en losse kaarten, 2 kaarten met voorrang bestellen voor de Matthäus-Passion in de Grote Kerk in Naarden. Daarnaast mag u onze Vriendenrepetities bijwonen en twee kaarten kopen voor het jaarlijkse Vriendenconcert.

• Als Vriend op niveau Allegro (€ 60 per kalenderjaar) ontvangt u dezelfde privileges als Vriend op niveau Andante, maar mag u 4 kaarten bestellen voor de Matthäus-Passion in de Grote Kerk in Naarden.

• Als Vriend op niveau Presto (€ 90 per kalenderjaar) ontvangt u dezelfde privileges als Vriend op niveau Andante, maar mag u 6 kaarten bestellen voor de Matthäus-Passion in de Grote Kerk in Naarden. Daarnaast ontvangt u twee vrijkaarten voor het jaarlijkse Vriendenconcert.

Uw voordelen op een rij:
Tabel Vrienden

Aanmelden
U kunt het hele jaar door Vriend worden; uw inschrijving geldt dan voor het lopende kalenderjaar. Uw donatie wordt geïncasseerd via een automatische incasso.

Wilt u Vriend worden van de Nederlandse Bachvereniging? Vult u dan onderstaand aanmeldformulier zo volledig mogelijk in. Na ontvangst van uw inschrijving krijgt u zo spoedig mogelijk een bevestiging per e-mail, daarna kunt u gebruikmaken van uw vriendenvoordelen.

De Nederlandse Bachvereniging is in het bezit van een Culturele ANBI-status. Dit betekent dat u profiteert van extra belastingvoordeel als u ons steunt. Lees hier meer over de fiscale voordelen.

Wilt u meer informatie?
Neem contact op met onze afdeling Communicatie & kaartverkoop via info@bachvereniging.nl of 030 2 513 413 (op werkdagen van 09.30 tot 12.30 uur).