Vriendenconcert 2022

Vriendenconcert 2022 Vriendenconcert 2022

De achtergrond

Vriendenconcert 2022

U vraagt, wij draaien! Zonder onze vrienden zijn we nergens. We prijzen ons gelukkig met zoveel oprechte betrokkenheid en zijn benieuwd: welke muziek willen onze vrienden het liefste horen op dit Vriendenconcert?

U vraagt, wij draaien!“

Vrienden kunnen dit voorjaar hun keuze doorgeven. Wij vullen hun keuze aan, met de feestelijke bruiloftscantates BWV 210: O holder Tag, erwünschte Zeit en BMV 202: Weichet nur, betrübte Schatten. Hoor hoe Bach in deze vrolijke bruiloftsmuziek vorst en wind verjaagt en het bruidspaar met muzikale bloemen bestrooit. Een muzikaal bedankje voor onze vrienden.

De stemmen zijn inmiddels geteld en het stuk is gekozen. Het blijft nog een verrassing! U kunt helaas niet meer stemmen maar als Vriend kunt u nog wel kaarten kopen.

Het concert

Werken en Uitvoering

Werken

JOHANN SEBASTIAN BACH
Weichet nur, betrübte Schatten, BWV 202
O holder Tag, erwünschte Zeit BWV 210

En een verrassingsstuk naar keuze van de kaartkopers.

Uitvoerenden

Nederlandse Bachvereniging
Sayuri Yamagata, viool en leiding
Dorothee Mields, sopraan

Kaarten bestellen

• Naarden, Grote Kerk

Prijzen: €25 | €20 | €15 | Opname voor All of Bach | Voor Vrienden van de Bachvereniging. Let op log eerst in!

Bestel Uitverkocht

laatste kaarten