Word mecenas

Met een jaarlijkse donatie als mecenas investeert je in het behoud van de Nederlandse Bachvereniging en help je ons internationaal op de kaart te zetten.

Schenken als Mecenas: vanaf € 5.000 per jaar
Als Mecenas doneer je voor minimaal vijf jaar achtereen € 5.000 of meer aan het Bachfonds. Je ontvangt:
• toegang tot een exclusieve besloten voorverkoop van het aankomende seizoen, waarin je met voorrang zes kaarten voor de Matthäus-Passion in Naarden kunt bestellen;
• aanbod van bijzondere activiteiten, waaronder internationale muziekreizen en backstagebijeenkomsten bij onze concerten;
• het vriendenmagazine en vrijkaarten voor het jaarlijkse Vriendenconcert;
• een uitnodiging voor twee personen voor onze uitvoering van de Matthäus-Passion op Goede Vrijdag, inclusief besloten lunch op het Stadhuis van Naarden;
• een uitnodiging voor twee personen voor ons jaarlijks kerstconcert.

Praktische informatie en aanmelden
• Download hier een schenkingsovereenkomst voor Mecenassen bij het Bachfonds.
• Een meerjarige schenking is een persoonlijke aangelegenheid. Wij komen graag bij je langs om het aanbod en jouw wensen te bespreken. Je kunt ook direct een schenkingsovereenkomst downloaden. Meer informatie? Neem contact met ons op via development@bachvereniging.nl.

Vanaf € 10.000 per jaar maken we graag een pakket op maat. Je kunt bij dat bedrag tevens denken aan een Fonds op Naam bij de Nederlandse Bachvereniging. Neem hiervoor contact met ons op.