Word mecenas

Met een jaarlijkse donatie als mecenas investeert u in het behoud van de Nederlandse Bachvereniging en helpt u ons internationaal op de kaart te zetten.

Schenken als mecenas: vanaf € 5.000 per jaar
Als mecenas doneert u voor minimaal vijf jaar achtereen € 5.000 of meer aan het Bachfonds. U ontvangt:
• toegang tot een exclusieve besloten voorverkoop van het aankomende seizoen, waarin u met voorrang 6 kaarten voor de Matthäus-Passion in Naarden kunt bestellen;
• aanbod van bijzondere activiteiten, waaronder internationale muziekreizen en backstagebijeenkomsten bij onze concerten;
• het vriendenmagazine en vrijkaarten voor het jaarlijkse vriendenconcert;
• een uitnodiging voor 2 personen voor onze uitvoering van de Matthäus-Passion op Goede Vrijdag, inclusief besloten lunch op het Stadhuis van Naarden;
• een uitnodiging voor 2 personen voor ons jaarlijks kerstconcert.

Praktische informatie en aanmelden
• Download hier een schenkingsovereenkomst voor mecenassen bij het Bachfonds.
• Een meerjarige schenking is een persoonlijke aangelegenheid. Uw contactpersoon Liza Westendorp komt graag bij u langs om het aanbod en uw wensen te bespreken. U kunt ook direct een schenkingsovereenkomst downloaden. Wilt u toch meer informatie? Neem contact op met Liza Westendorp (hoofd Development) via development@bachvereniging.nl of 06 2208 1608.

Vanaf € 10.000 per jaar maken we voor u graag een pakket op maat. U kunt bij dat bedrag tevens denken aan een Fonds op Naam bij de Nederlandse Bachvereniging. Neem hiervoor contact met ons op.