Word patroon

Met een jaarlijkse donatie als patroon investeert u in het behoud van de Nederlandse Bachvereniging en helpt u ons internationaal op de kaart te zetten.

Schenken als patroon: vanaf € 1.000 per jaar

Als Patroon doneert u voor minimaal vijf jaar achtereen € 1.000 of meer aan het Bachfonds. U ontvangt:
• toegang tot een exclusieve besloten voorverkoop van het aankomende seizoen, waarin u met voorrang 6 kaarten voor de Matthäus-Passion in Naarden kunt bestellen;
• aanbod van bijzondere activiteiten, waaronder internationale muziekreizen en backstagebijeenkomsten bij onze concerten;
• het vriendenmagazine en vrijkaarten voor het jaarlijkse vriendenconcert;
• uitnodiging voor 2 personen voor de Matthäus-Passion in Naarden, op de woensdagavond van de Goede Week. U krijgt mooie plaatsen aangeboden, inclusief een lezing voorafgaand aan het concert (optioneel). Heeft u een voorkeur voor een andere dag? Laat het ons weten!

Praktische informatie en aanmelden
• Download hier een schenkingsovereenkomst voor patronen bij het Bachfonds.
• Een meerjarige schenking is een persoonlijke aangelegenheid. Uw contactpersoon Liza Westendorp komt graag bij u langs om het aanbod en uw wensen te bespreken. U kunt ook direct een schenkingsovereenkomst downloaden. Wilt u toch meer informatie? Neem contact op met Liza Westendorp (hoofd Development) via development@bachvereniging.nl of 06 2208 1608.