All of Bach bestaat 10 jaar

Dit jaar viert All of Bach zijn tiende verjaardag. Om dit te vieren, hebben we de documentaire 'All of Bach - Behind the scenes' gemaakt, waarin we laten zien wat er allemaal komt kijken bij een opname voor All of Bach.

Op 2 mei 2014 vond de officiële release van All of Bach plaats. Op de website allofbach.com werden de eerste zes werken gepubliceerd: BWV 61, 82, 130, 565, 593 en 858. Tien jaar later zijn er inmiddels 439 werken gepubliceerd. Daarmee zijn we ongeveer op de helft van ons doel om alle werken van Johann Sebastian Bach op te nemen, afhankelijk van welke werken je meerekent die aan hem zijn toegeschreven.

Sinds 4 september 2018 worden de video's van All of Bach ook gepubliceerd op het YouTube-kanaal van de Bachvereniging. Hierdoor bereiken we een veel groter (en internationaler) publiek met onze video's. Op dit moment telt het kanaal ruim 470.000 abonnees, 125 miljoen views met een totale kijkduur van bijna 17 miljoen uren (cijfers mei 2024).