Informatie & aanmelden

Steunt u ook de Nederlandse Bachvereniging door Vriend te worden? U draagt dan niet alleen bij aan het ensemble, maar ook aan uw eigen concertervaring. U wordt als Vriend namelijk nog meer betrokken bij de Bachvereniging, door middel van vriendenrepetities, een exclusief vriendenconcert en het vriendenmagazine.

Er zijn drie verschillende vriendschapsniveaus:
• Andante (€ 35 per kalenderjaar)
• Allegro (€ 60 per kalenderjaar)
• Presto (€ 90 per kalenderjaar)

Al onze Vrienden ontvangen de volgende voordelen:
• Voorrang op het bestellen van series en losse kaarten*
• Een uitnodiging voor ons exclusieve vriendenconcert
• Een uitnodiging om een vriendenrepetitie bij te wonen
• Tweemaal per jaar het vriendenmagazine met artikelen, interviews en het laatste vriendennieuws

*Afhankelijk van uw vriendschapsniveau mag u met voorrang kaarten bestellen voor het komende seizoen (Vrienden kunnen met voorrang series bestellen vanaf woensdag 11 maart 10.00 uur en losse kaarten vanaf maandag 11 mei 10.00 uur). U mag zoveel series bestellen als u wilt. Ook mag u zoveel kaarten met voorrang bestellen als u wilt, behalve voor de Matthäus-Passion. Als u Vriend bent op niveau Andante mag u met vriendenvoorrang 2 kaarten bestellen voor de Matthäus-Passion, op niveau Allegro 4 kaarten en op niveau Presto 6 kaarten. Zodra de reguliere verkoop is gestart, mag u ook voor de Matthäus-Passion zoveel kaarten bestellen als u wilt.

In onderstaande tabel staan alle vriendenvoordelen per vriendschapsniveau:

Tabel Vrienden

Aanmelden

U kunt het hele jaar door Vriend worden; uw inschrijving geldt dan voor het lopende kalenderjaar. Uw donatie wordt geïncasseerd via een automatische incasso. Meld u zich na 2 september aan? Dan wordt uw bijdrage pas in het eerstvolgende kalenderjaar geïncasseerd.

De Nederlandse Bachvereniging is in het bezit van een Culturele ANBI-status. Dit betekent dat u profiteert van extra belastingvoordeel als u ons steunt. Lees hier meer over de fiscale voordelen.

U meldt u als volgt aan:
• Klik op één van onderstaande vriendschapsniveaus;
• Klik op 'Verder gaan met bestelling';
• Log in met uw bestaande account of maak een nieuw account aan;
• U ziet uw gegevens en uw vriendschapsniveau met als startdatum vandaag en einddatum
31 december. In het nieuwe kalenderjaar wordt uw vriendschap automatisch verlengd;
• Kies betaalmethode incasso en voer uw naam en IBAN-bankrekeningnummer in;
• Vink de hokjes 'Hierbij machtig ik de Nederlandse Bachvereniging' en 'Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden' aan en klik op afrekenen;
• U ontvangt een automatische welkomstmail en kan direct gebruik maken van uw vriendenvoordelen (de verwerking van uw aanmelding kan enkele minuten duren).

Let op: via de website kunt u alleen Vriend worden met een Nederlands bankrekeningnummer. Heeft u geen Nederlands bankrekeningnummer? Neem dan contact op met onze afdeling Communicatie & kaartverkoop via info@bachvereniging.nl.

Klik op één van onderstaande vriendschapsniveaus om Vriend te worden:
Andante (€ 35)
Allegro (€ 60)
Presto (€ 90)

Opzeggen

U kunt uw vriendschap per kalenderjaar opzeggen. Dit kan uitsluitend door een e-mail te sturen naar info@bachvereniging.nl.