Informatie en aanmelden

Steun jij ook de Nederlandse Bachvereniging door Vriend te worden? Je draagt dan niet alleen bij aan het ensemble, maar ook aan je eigen concertervaring. Je wordt als Vriend namelijk nog meer betrokken bij de Bachvereniging, door middel van Vriendenrepetities en een exclusief Vriendenconcert.

Word Vriend

Let op, maximaal één Vriendenbijdrage per e-mailadres.

Er zijn drie verschillende Vriendenbijdrages:
• Andante (€ 35 per kalenderjaar)
• Allegro (€ 60 per kalenderjaar)
• Presto (€ 90 per kalenderjaar)

Al onze Vrienden ontvangen de volgende voordelen:
• Voorrang op het bestellen van series en losse kaarten*
• Een uitnodiging voor ons exclusieve Vriendenconcert
• Een uitnodiging om een Vriendenrepetitie bij te wonen
• Tweemaal per jaar het Vriendennieuws met updates, achtergrondinformatie en meer

*Afhankelijk van je Vriendenniveau mag je met voorrang kaarten bestellen voor het komende seizoen. Je mag zoveel series bestellen als je wilt. Ook mag je zoveel kaarten met voorrang bestellen als je wilt, behalve voor de Matthäus-Passion in Naarden. Als je Vriend bent op niveau Andante mag je met Vriendenvoorrang 2 kaarten bestellen voor de Matthäus-Passion, op niveau Allegro 4 kaarten en op niveau Presto 6 kaarten. Zodra de reguliere verkoop is gestart, mag je ook voor de Matthäus-Passion in Naarden zoveel kaarten bestellen als je wilt.

Voorverkoopperiode nieuw seizoen
Volgorde voorrang kaartverkoop:
• Sponsors, Patronen en Mecenassen
• Series voor Vrienden (Andante, Allegro, Presto)
• Series (regulier)
• Losse kaarten voor Vrienden (Andante max. 2, Allegro max. 4, Presto max. 6 kaarten)
• Losse kaarten (regulier)

Aanmelden en betaling
Je kunt het hele jaar door Vriend worden; je Vriendschap geldt dan voor het lopende kalenderjaar. Je Vriendenbijdrage wordt geïncasseerd via een automatische incasso.
Ook als je halverwege of aan het einde van het lopende kalenderjaar je aanmeldt, wordt de volledige jaarbijdrage geïncasseerd.  De eerstvolgende bijdrage wordt aan het begin van het volgende kalenderjaar geïncasseerd. Je kunt maximaal één Vriendenbijdrage hebben per e-mailadres.

Wens je jouw Vriendenniveau vast te leggen met een schenkingsovereenkomst voor een hogere bijdrage? Dat kan vanaf €250 per jaar, lees hier meer.
De Nederlandse Bachvereniging is in het bezit van een Culturele ANBI-status. Dit betekent dat je profiteert van extra belastingvoordeel als je ons steunt. Lees hier meer over de fiscale voordelen.

Aanmelden via volgende stappen:
• Klik hieronder op ‘Word Vriend’ om Vriend te worden;
• Klik op ‘Bestellen’ bij het gewenste Vriendenniveau;
• Log in met een bestaand account of maak een nieuw account aan;
• Vink het hokje ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’ aan en klik op ‘Doorgaan’;
• Klik op de gewenste betaalmethode en volg de stappen om te betalen;
• Je ontvangt een automatische bevestigingsmail en kan direct gebruik maken van de Vriendenvoordelen (de verwerking van je aanmelding kan enkele minuten duren).

Word vriend

Let op: via de website kun je alleen Vriend worden met een Nederlands bankrekeningnummer. Geen Nederlands bankrekeningnummer? Neem dan contact op met onze afdeling Communicatie & kaartverkoop via info@bachvereniging.nl.

Opzeggen
Je kunt je Vriendenbijdrage per kalenderjaar opzeggen. Dit kan uitsluitend door vóór 1 december een e-mail te sturen naar info@bachvereniging.nl.