Vriendenactiviteiten

De Nederlandse Bachvereniging organiseert ieder seizoen verschillende activiteiten voor haar Vrienden. Elk jaar ontvangen onze Vrienden een uitnodiging voor het exclusieve vriendenconcert en bij de vriendenrepetities krijgen onze Vrienden een uniek kijkje achter de schermen bij de voorbereiding van ons ensemble op komende concerten.

LET OP: Vrienden kunnen vanaf maandag 2 september 10:00 uur via onze website kaarten bestellen voor het vriendenconcert en de vriendenrepetities in seizoen 2019-2020. Log eerst in met uw account en klik vervolgens in de concertagenda op de bestelknop naast het vriendenconcert en/of uw vriendenrepetitie(s) naar keuze.

Vriendenrepetities 2019-2020

• Vriendenrepetitie Beginnings
Woensdag 18 september 2019
Utrecht, Lutherse kerk

• Vriendenrepetitie Mariavespers
Zondag 8 december 2019
Hilversum, Muziekcentrum van de Omroep

• Vriendenrepetitie Trauerode
Dinsdag 3 maart 2020
Hilversum, Muziekcentrum van de Omroep

• Vriendenrepetitie Bach & Sandström
Woensdag 13 mei 2020
Utrecht, TivoliVredenburg

Praktische informatie:
• Per vriendschap kunt u maximaal 2 gratis kaarten bestellen om een vriendenrepetitie bij te wonen. Zo kunt u zelf 2 vriendenrepetities bijwonen of samen met iemand 1 vriendenrepetitie.
• Nadat u uw transactie afgerond heeft, krijgt u uw e-ticket(s) direct toegestuurd per mail. Let op: per vriendenrepetitie is er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus zorg er voor dat u tijdig bestelt.
• Voorafgaand aan de vriendenrepetitie wordt u ontvangen met een kopje koffie of thee en zal één van de uitvoerenden een inleiding of toelichting op de repetitie verzorgen.

Vriendenconcert 2019

Het vriendenconcert van 2019 vindt op zaterdag 30 november plaats in de Waalse Kerk, Amsterdam. Er zijn twee uitvoeringen om 16.00 of 20.15 uur.