Vriendenactiviteiten

De Nederlandse Bachvereniging organiseert ieder seizoen verschillende activiteiten voor haar Vrienden. Elk jaar ontvangen onze Vrienden een uitnodiging voor het exclusieve vriendenconcert en bij de vriendenrepetities krijgen onze Vrienden een uniek kijkje achter de schermen bij de voorbereiding van ons ensemble op komende concerten.

Vrienden kunnen vanaf maandag 2 september 10:00 uur op deze pagina kaarten bestellen voor het vriendenconcert en de vriendenrepetities in seizoen 2019-2020.

Klik op een van onderstaande links om te bestellen. Wilt u zowel kaarten bestellen voor de vriendenrepetities als het vriendenconcert? Als u op een van onderstaande links klikt, zal u in het bestelproces vanzelf worden gevraagd of u nog meer kaarten wilt bestellen.

Let op: log eerst in voordat u op een link klikt! Anders kunt u niet bestellen.

Vriendenrepetities 2019-2020

Vriendenrepetitie Mariavespers (o.l.v. Andrew Parrott)
Zondag 8 december 2019  |  13.30 - 16.00 uur  |  Ede, Akoesticum
Fred Jacobs is naast theorbist ook een geweldig spreker. Hij houdt voorafgaand aan de middagrepetitie een lezing over de reis van de 17e eeuwse diplomaat Constantijn Huygens naar Venetië, waar Huygens ook een indrukwekkend concert van Monteverdi bijwoonde.
Deze vriendenrepetitie is uitverkocht.

Vriendenrepetitie Trauerode (o.l.v. Václav Luks)
Dinsdag 3 maart 2020  |  13.30 - 16.00 uur  |  Ede, Akoesticum
Maartje van Weegen interviewt Thomas Hobbs over zijn rol als solist bij de Nederlandse Bachvereniging. Hoe verschilt zijn concertdeelname bij dit ensemble ten opzichte van dat bij andere ensembles?
Klik hier om kaarten te bestellen.

Vriendenrepetitie Bach & Sandström (o.l.v. Grete Pedersen)
Woensdag 13 mei 2020  |  17.45 - 19.00 uur  |  Utrecht, TivoliVredenburg (Hertz)
Deze repetitie vindt voorafgaand aan het concert van 20.15 uur plaats. Voor dit concert kunt u tevens kaarten bestellen (klik hiervoor in de menubalk op Concerten). De zangers van de Bachvereniging vertellen u, bevraagd door Maartje van Weegen, meer over de werken van Bach & Sandström.
Klik hier om kaarten te bestellen.

Praktische informatie:
• Na het drukken van het vriendenmagazine van augustus 2019 zijn enkele locaties gewijzigd. Op deze pagina vindt u alle juiste informatie.
• Per vriendschap kunt u maximaal 2 gratis kaarten bestellen om een vriendenrepetitie bij te wonen. Zo kunt u zelf 2 vriendenrepetities bijwonen of samen met iemand anders 1 vriendenrepetitie.
• Nadat u uw transactie afgerond heeft, ontvangt u een bevestigingsmail met uw e-ticket(s).
Let op: per vriendenrepetitie is er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus zorg er voor dat u tijdig bestelt.
• Voorafgaand aan de vriendenrepetitie wordt u ontvangen met een kopje koffie of thee en wordt er een inleiding of toelichting op de repetitie verzorgd (zoals hierboven omschreven).

Vriendenconcert 2019

Het Vriendenconcert van 2019 heeft reeds plaatsgevonden op zaterdag 30 november. Het Vriendenconcert van 2020 wordt later aangekondigd, houd onze website hiervoor in de gaten.