Jos van Veldhoven Fonds

Fonds voor talentontwikkeling

Het Jos van Veldhoven Fonds ondersteunt talentontwikkelingsprojecten bij de Nederlandse Bachvereniging. Het Fonds geeft de Bachvereniging meer financiële ruimte om jonge musici aan te trekken en hen te helpen in hun ontwikkeling als topmusicus. Door deze ondersteuning kunnen wij tijd, aandacht en kennis schenken aan jong talent en investeren we in de toekomst van zowel de musicus als het hele muzikale landschap.

Sinds de oprichting (bij het afscheid van artistiek leider Jos van Veldhoven in 2018) heeft het fonds bijgedragen aan het meerjarige talentontwikkelingstraject Young Bach Fellowship, het All of Bach-project met viooltalenten van 12 tot 18 jaar en het project Concerto Supergrosso, waarin wordt samengewerkt met conservatoriumstudenten en de leden van het Young Bach Fellowship.

Steun het Jos van Veldhoven Fonds
Dankzij uw gift aan dit fonds kunnen we nog meer prachtige projecten realiseren. Zowel eenmalige als meerjarige schenkingen zijn van harte welkom.

Als u talentontwikkeling een warm hart toedraagt en u bent van plan om vaker een gift te doen, dan kunt u dit vastleggen in een schenkingsovereenkomst met een looptijd van ten minste vijf jaar. Een schenkingsovereenkomst voor het Jos van Veldhoven Fonds is mogelijk vanaf € 100 per jaar. U kunt hier een schenkingsovereenkomst downloaden.

Een meerjarige schenking is een persoonlijke aangelegenheid. Uw contactpersoon Liza Westendorp (hoofd Development) komt graag bij u langs om het aanbod en uw wensen te bespreken. Neem hiervoor contact op via development@bachvereniging.nl of 06 2208 1608.

Eenmalige donatie
U kunt het Jos van Veldhoven Fonds uiteraard ook steunen met een eenmalige donatie.
• Maak zelf een bedrag over op NL36RABO0168517507 t.n.v. Nederlandse Bachvereniging o.v.v. JVV
• Kies hieronder een vast bedrag of vul een bedrag naar keuze in en klik op 'donatie toevoegen'