Jos van Veldhoven Fonds

Fonds voor talentontwikkeling

Met de komst van het Jos van Veldhoven Fonds heeft de Bachvereniging meer financiële middelen om jonge musici aan te trekken en hen te helpen in hun ontwikkeling als topmusicus. Hierdoor kan het ensemble vaker samenwerken met jonge talenten en investeren we in de toekomst van zowel de musicus als het hele muzikale landschap.

Het Fonds begon met een startkapitaal van € 35.000 en wordt nog doorlopend aangevuld met zowel eenmalige als meerjarige schenkingen. Ook uw bijdrage is van harte welkom!

Als u talentontwikkeling een warm hart toedraagt en voornemens bent vaker een gift te verrichten, raden wij u aan dit vast te leggen in een schenkingsovereenkomst met een looptijd van ten minste vijf jaar. Een schenkingsovereenkomst voor het Jos van Veldhoven Fonds is mogelijk vanaf € 100 per jaar.

Praktische informatie
Een meerjarige schenking is een persoonlijke aangelegenheid. Uw contactpersoon Liza Westendorp komt graag bij u langs om het aanbod en uw wensen te bespreken. U kunt ook direct een schenkingsovereenkomst downloaden.

Wilt u meer informatie?
Neem contact op met Liza Westendorp (hoofd Development) via development@bachvereniging.nl of 06 2208 1608.

U kunt het Jos van Veldhoven Fonds uiteraard ook steunen met een eenmalige donatie: