Jos van Veldhoven Fonds

Help Sofia en Thijmen het concertpodium op!

Het Jos van Veldhoven Fonds geeft de Bachvereniging financiële ruimte om jonge musici te helpen in hun ontwikkeling tot topmusicus. Met deze financiele steun kunnen wij tijd, aandacht en kennis schenken aan jong talent zoals Sofia en Thijmen en investeren we in hun muzikale toekomst.

Het fonds werd opgericht ter gelegenheid van het afscheid van Jos van Veldhoven als artistiek leider in 2018 en heeft onder meer bijgedragen de volgende (meerjarige) talentontwikkelingstrajecten:

Dankzij jouw gift aan dit fonds kunnen we nog meer prachtige projecten realiseren. Zowel eenmalige als meerjarige schenkingen zijn van harte welkom.

Hoe steun jij het Jos van Veldhoven Fonds?

Eenmalige donatie

Je kunt het Jos van Veldhoven Fonds steunen met een eenmalige donatie. Klik op onderstaande knop, vul een donatiebedrag naar keuze in bij het vakje Jos van Veldhoven Fonds en voeg dit bedrag toe aan je winkelmandje. Je kunt de transactie afronden met of zonder account.

Doneer via onze website

Het is ook mogelijk om een eenmalige of terugkerende donatie te doen via Paypal:

Doneer via Paypal

Maak je liever zelf een bedrag over via een bankoverschrijving
Dat kan op rekeningnummer NL36RABO0168517507 t.n.v. Nederlandse Bachvereniging o.v.v. Jos van Veldhoven Fonds

Meerjarige donatie

Draag je talentontwikkeling een warm hart toe en wil je een structurele gift doen? Vanaf € 100 per jaar kun je een schenkingsovereenkomst vastleggen met een looptijd van ten minste vijf jaar. Je kunt een schenkingsovereenkomst downloaden.

Persoonlijk contact
Een meerjarige schenking is een persoonlijke aangelegenheid. Wij komen graag bij je langs om de mogelijkheden en jouw wensen te bespreken. Neem hiervoor contact op via development@bachvereniging.nl.