Nog dichter bij Bach

De Nederlandse Bachvereniging deelt al sinds 1921 de schoonheid van Bach’s oeuvre met de wereld. Met passie en gedrevenheid zoeken we steeds naar de manier om Bach in al zijn facetten op een pure en waarheidsgetrouwe manier tot leven te brengen. Een constante zoektocht naar vernieuwing en verdieping in eeuwenoud erfgoed.

Dit kunnen we alleen blijven doen dankzij onze vrienden en donateurs. Zij vormen een solide basis die bijdraagt aan onze duurzame zelfredzaamheid. Help ons dit fundament verder uit te bouwen en bijzondere projecten blijvend mogelijk te maken.

Vrienden en donateurs hebben de mooiste plaatsen en krijgen mee wat het publiek normaal gezien niet ziet: repetities, het vriendenconcert, een kijkje achter de schermen, ontmoetingen met dirigent en musici. Steun ons en geniet meteen van alle voordelen.

Er zijn drie manieren om ons te ondersteunen:

Meer weten? U vindt alle informatie via bovenstaande links. Ook kunt u bellen met onze publieksservice via 030 - 2 513 413 (bereikbaar op werkdagen van 9.30-12.30 uur).

De Nederlandse Bachvereniging is in het bezit van een Culturele ANBI-status. Dit betekent dat u profiteert van extra belastingvoordeel als u ons steunt.

Doneer

Met uw donatie help u de Nederlandse Bachvereniging dichter bij Bach te komen.

Neem gerust contact op

Publieksservice:
(ma-vr van 9.30 tot 12.30 uur)
Op 27 en 28 april is de publieksservice gesloten!